martes, 17 de noviembre de 2015

► Tema Hardstyle Made In Gz



"Twilight Meadow - The Worlds We Discovered (Aessi Remix)"

¡Nuevo remix Hardstyle hecho por Aessi!
Os hacemos un copy/paste de lo que acaba de poner en su página de Facebook:

¡Boas noites a todos!
Hoxe teño o pracer de presentarvos o meu último remix, feito para un concurso de remixes.
Trátase dun remix Hardstyle dunha canción chamada "The Worlds We Discovered", cuxo artista orixinal é Twilight Meadow.
Subín á miña conta de Soundcloud o meu remix á espera de que o día 28 de novembro digan os gañadores do concurso. Se finalmente o meu remix non está entre eses afortunados, poñerei a canción para que aquel que queira a poida descargar de maneira totalmente gratuíta.

Espero que vos guste este novo remix.

¡Un saúdo!

By Aessi

No hay comentarios:

Publicar un comentario